AK Parti’nin son anketi ve bir analiz
AK Parti’nin son anketi ve bir analiz
Tarih: 4.9.2013 10:21:38 / 3154okunma / 29yorum
MURAT KARADAĞ

AK Parti Genel Merkezi tarafından ünlü bir danışmanlık şirketine yaptırılan anket ve sonucunu siz okurlarımızla paylaştık.

”KIRIKKALE BELEDİYESİ MEMNUNİYET ANKETİ” adı altında il genelinde yüz yüze ve sabit telefonla yapıldığı belirtilen anketin ilk bölümünde, “Belediye Başkanından memnun musunuz?” şeklindeki soruya deneklerin yüzde 24’ü evet, yüzde 59’u hayır, yüzde 17’si kararsız şeklinde cevap vermiş

Şirketin AK Parti Genel Merkezine sunduğu anket çalışmasının birinci kısmında ayrıca “Bu sonuç Piar kriterleri açısından yüzde 33’ü geçmediğinden başarılı görülmüyor demektir” şeklinde bir ifadeye yer verilmiş. Yani raporda Başkan Korkmaz’ın başarılı olmadığı yönünde kanaatin oluştuğu bildirilmiş.

İlginç tespitlerin yer aldığı raporda önemli ve ilginç tespitlerden birisi de şu cümlelerle ifade edilmiş; “SN. VELİ KORKMAZ BAŞKANLIĞINDA AK PARTİLİ KIRIKKALE BELEDİYESİNDE 4 YILA YAKLAŞAN İCRAATI DÖNEMİNDE SEÇİMDE ALDIĞI OY ORANINA BAKILDIĞINDA KİŞİSEL BİR KABUL ALGI SORUNU GÖRÜLMEKTE; ANCAK BAŞKAN’IN ÜYESİ OLDUĞU AK PARTİ’NİN PARTİ  ANLAMINDA YÜKSELİŞTE OLDUĞUNU GÖRÜYORUZ. AMA BELEDİYE BAŞKAN ADAYI OLARAK YENİ DÖNEMDE KİMİ GÖRMEK İSTERSİNİZ DİYE SORDUĞUMUZDA; KİŞİSEL PERFORMANS ANLAMINDA CİDDİ BİR YIPRANMIŞLIK GÖRÜLMEKTE VE MEVCUT BAŞKAN KONUSUNDA CİDDİ TEREDDÜTLER GÖZLEMLENMEKTEDİR.   BELEDİYE BAŞKANINA YÖNELİK YAPILAN MEMNUNİYET ANKETİNDE DENEKLER ÖZELLİKLE AK PARTİ İL YÖNETİMİNDEN VE MERKEZ İLÇE YÖNETİMİNDEN DE KENDİ MESELELERİNE DUYARSIZ KALMALARI DOLAYISIYLA ŞİKÂYET BİLDİRMİŞLERDİR.”

Bu tespitten AK Parti’nin oy oranı yükselişteyken Belediye Başkanı Korkmaz kişisel bir algı sorunu yaşıyor. Performans anlamında da ciddi bir yıpranmışlık sorunu var. Adaylığı çok zor gibi bir anlam çıktığını söylersek yanılmamış oluruz.

 

 

Raporun ikinci bölümünde yine önemli bililere yer verilmiş ve bilgiler ışığında yapılan analizde; “KIRIKKALE BELEDİYESİ’NİN ELEŞTİRDİĞİNİZ YÖNÜ NEDİR? SORUMUZA DENEKLERİN ŞİKÂYETLERİ YÜZDE OLARAK DAĞILMAKTA ; % 56 İHTİYAÇ HALİNDE YEREL SİYASETÇİLERE ULAŞAMAMAK VE ULAŞILDIĞINDA DA YETERİNCE İLGİ GÖREMEMEK, % 24 BELEDİYENİN ASLİ İŞLERİNE YÖNELİK ŞİKÂYETLER, % 8 İMAR VE ARSA KONULARI, % 12 DİĞERLERİ… ŞEKLİNDE SIRALANMAKTADIR. ÖZELLİKLE KENDİSİNİ AK PARTİLİ OLARAK TANITAN DENEKLERDE BELEDİYE BAŞKANI SN. VELİ KORKMAZ İLE İLGİLİ ÇOK FAZLA ŞİKÂYET KONUSU DİKKAT ÇEKMEKTEDİR” şeklinde ifadelere yer verilmiş.

Burada belediye başkanı ve yerel siyasetçilere ulaşılamadığı, ulaşıldığında ise yeterince ilgi görememelerinden şikâyetlerin ağırlıklı olduğu ortaya çıkıyor. En önemlisi ise kendini AK Partili olarak tanıtan deneklerin il ve merkez ilçe yönetimi ile ilgili görüşlerinin olumsuzluğu dikkat çekiyor.

AK Parti Genel Merkezine sunulan raporun üçüncü bölümünde KIRIKKALE BELEDİYESİ’NİN EN TAKDİR ETTİĞİNİZ YÖNÜ NEDİR? SORUMUZA DA ÇOK SOMUT CEVAPLAR ALINAMAMIŞ, AMA DENEKLER KIRIKKALE’DE AK PARTİLİ ADAYA OY VERME GEREKÇELERİNİ “BAŞBAKAN VE AK PARTİ İCRAATLARI” OLARAK SIRALAMIŞLARDIR” şeklinde sorulan yöneltilmiş ve alınan yanıtlara yer verilmiş.

Belediyenin takdir edilecek yönünü ile ilgili ve başkanın lehine somut görüşlerin ortaya konmadığını görüyoruz. Ancak oy verenlerin AK Parti ve Başbakan’ın icraatlarına oy verdikleri anlaşılıyor.

Şirketin hazırladığı raporun dördüncü bölümünde ise “Türkiye Geneli çalışmamızda yerel yönetimler anlamında kayda değer bir ağırlığı görülmeyen ANAVATAN PARTİSİ’nin KIRIKKALE de varlığı dikkat çekici olmuştur. Bunun sebebinin Anavatan Partisi Sn. Genel Başkanı İbrahim Çelebi’nin buralı olması olarak değerlendiriyoruz” şeklinde yapılan değerlendirmede Anavatan Partisi’nin Türkiye genelinin aksine Kırıkkale’de bir ağırlığının olduğuna dair bir sonuca varılmış.

Bu değerlendirmenin biraz gerçeği yansıtmadığını buradan belirtmek isterim. Genel Başkan Çelebi’nin Kırıkkaleli olmasının oy oranını belirtildiği gibi yükselteceği kanısı biraz abartı olmuş diyebilirim.

  AK Parti Genel Merkezince hazırlattırılan anket sonucu ile ilgili hazırlanan raporun beşinci bölümünde “ÖNÜMÜZDEKİ YEREL SEÇİMDE HANGİ PARTİYE OY VERECEKSİNİZ?  Şeklinde deneklere yöneltilen sorunun yanıtları yüzde olarak verilmiş

Sadece parti olarak sorulan soru karşısında alınan yanıtların AK Parti lehine olduğunu görüyoruz. MHP yüzde 28, Anavatan Partisi yüzde 9. CHP ise yüzde 8, SP’ yüzde 8 olarak raporda yer verilmiş.

Anket sonucu ile ilgili raporun bu bölümünde ise “ÖNÜMÜZDEKİ YEREL SEÇİMDE KIRIKKALE BELEDİYE BAŞKANI OLARAK KİMİ GÖRMEK İSTERSİNİZ?” (İSMİ ÖNE ÇIKAN ADAYLARI MÜŞTERİMİZ OLAN PARTİ GENEL MERKEZLERİNİN OLURUNU ALMADIĞIMIZ İÇİN BU AŞAMADA VEREMİYORUZ.) şeklinde iki seçenekli yöneltilen soruda isimsiz olarak yayımlanan sonuçlara göre X adayla AK Parti yüzde 24, ikinci bir adayla yüzde 17, CHP X adayla yüzde 12, diğer başka bir adayla yüzde 7, MHP ise yüzde 19 SP yüzde 7 olarak açıklanmış.

SONUÇ VE DEĞERLENDİRME;

Anket ile ilgili raporun sonuç ve değerlendirme bölümünde “YAPTIĞIMIZ ÇALIŞMA SON DERECE MODERN PİAR PROGRAMLARIYLA ÖLÇÜMLENEREK RAPORLANMAKTADIR. DENEKLER İÇİN ASLA İSİM TELAFFUZU YAPILMAYARAK BELİRTİLEN İFADELER DENEKLERİN KENDİ BEYANLARIDIR. TÜM SORULARA CEVAP VERMEYEN DENEKLERİN FORMLARI DİKKATE ALINMAMIŞTIR.  ÇALIŞMANIN GERİ DÖNÜŞÜMÜ YAPILARAK TEYİT ONAYI ALINMIŞTIR.

YAPILAN ANKET TÜRKİYE GENELİ ANKET UYGULAMAMIZDAN FARKLI OLARAK SEÇMEN SAYISININ YÜZDE 1 İLE YAPILMIŞTIR. BÖLGEYE GİDEN ANKETÖRLER İLİN ÇOK BÜYÜK OLMAMASI DOLAYISIYLA ÖZELLİKLE ESNAFIN ANKETÖRLERE YÜZ YÜZE CEVAP VERME KONUSUNDA İMTİNA ETMELERİ ÜZERİNE AĞIRLIKLI ÇALIŞMA TELEFON ANKETİYLE SÜRDÜRÜLMÜŞTÜR.

İLÇELERDE AYRI AYRI SONUÇ ALINMASI İÇİN ASGARİ YÜZDE ÜÇ DENEK / SEÇMEN PARAMETRESİYLE BİR ÖLÇÜM GEREKECEKTİR.” Şeklinde ifadelerle raporun değerlendirmesi yapılmış.

Bizce de sonuç olarak, tüm bunlar alt alta konduğunda, raporun değerlendirmesine bakıldığında mevcut başkanın aday gösterilmesi pek muhtemel gözükmüyor. Ancak AK Parti’nin Kırıkkale’de oy kaybetmediği sonucu ortaya çıkıyor. Belediyenin durumu ise hiç parlak gözükmüyor.

Kısacası AK Parti Genel Merkezi’nin Kırıkkale’yi bir kez daha gözden geçirerek aday konusunda çok ince bir seçim yapması gerekiyor. Diğer partilerin oy oranlarına bakıldığında AK Parti’nin şansının yeni bir adayla daha da artacağı kaçınılmaz görünüyor.

Kısacası AK Parti’de aday adaylarının bir an önce ortaya çıkarak aday adaylıklarını ilan etmesi gerekiyor. Biz aday adaylığı için onlarca ismin olduğunu biliyoruz. Ancak Bakanın engelinden kaçınanların bu cesareti gösteremedikleri de bir gerçek olarak önümüze çıkıyor.

Kamuoyundaki konuşulanlara bakılırsa İl Başkanı Mehmet Demir, eski Milletvekili Kemal Albayrak, eski Belediye Başkan aday adayı Hurşit Gündoğan, ve eski milletvekili Murat Yılmazer’in isimleri genel merkezdeki ilgili kurulda tartışılıyor. Hatta Hurşit Gündoğan’ın isminin öne çıktığı bile söyleniyor.

Bu arada Bakan Beşir Atalay’a yakınlığı ile bilinen merkez valisi, hemşerimiz Süleyman Kahraman’ın aday olabileceği söyleniyor. Kahraman’ın Kırıkkale’deki yakın çevresine adaylığının söz konusu olduğunu söylediği ve kamuoyunda yoklama yapmaları için talimat verdiği bile konuşuluyor.

Anahtar Kelimeler: AK, Parti’nin, son, anketi, bir, analiz
Okuyucu Yorumları (29 yorum)
Adınız Soyadınız *
E-Posta *
 
Telefon
Güvenlik *
Yenile
 
Yorumunuz *
metoikos
6.9.2013 23:01:56
Hurşit GÜNDOĞAN`ın ismi genel merkezde en ağır isim gibi gözüküyor doğru tespit yapılmış ancak her zaman hakkı yenen bir siyasetçi umarım bir daha olmaz ve Ak Parti Kırıkkale`de kazanır yoksa çok zor gözüküyor.
ADNAN GÜNGÖR
8.9.2013 10:12:51
HÜRŞİT GÜNDOĞAN GERÇKTEN MAZİSİ TEMİZ PLANLAMA UZMANI KIRIKKALE`YE YAPILMASI GEREKEN EN BÜYÜK HİZMETLERİ YAPACAĞINA İNANIYORUM VE DESTEKLİYORUM ŞUANDA AK PARTİNİ EN BÜYÜK ADAY İSMİ OLARAK HÜRŞİT GÜNDOĞANI GÖRMESİDE BU HİZMETLERİ YAPACAĞINA İNANILDIĞI ANLAMINA GELİR
mesutttt
8.9.2013 10:18:56
Umarım genel merkez bu sefer aklı başında bir karar verirde Hurşit GÜNDOĞAN gibi memleket sevdalısı bir büyüğümüzü aday olarak belirler.Mevcut belediye başkanının yanlış icraatlarından sonra başka bir adayla ak partinin kazanma şansının olduğunu düşünmüyorum..
Vatandaş Ahmet A.
8.9.2013 10:23:49
Yerel Seçimlerde aday çok önemlidir. Halkın istediği, sevdiği kişinin aday gösterilmesi gerekir. Bir de partilerde vefa gösterilmeli daha önce bir vesile ile aday yapılmayan kişilerin hala partisinde kalıp küsmeden çalışıyor olmasına, projelerine ve vizyon sahibi olup olmadığına bakılmalıdır.
Kubilay ÖRCÜN
8.9.2013 12:38:38
Bu sefer Hurşit GÜNDOĞAN Abimiz seçilmeli. Nitekim duruşuyla, projeleriyle Kırıkkaleye hizmet verecek bir abimizdir. Bu sefer proje ağırlıklı bir Belediyecilikle hizmet görecek Kırıkkale. Sayın Başbakanımız bu sefer hizmet edecek adaylarla gelin diye talimat verdi. Hurşit GÜNDOĞAN abimizin projeci olması, belediyecilik hizmet tanımlarını bilmesi gerçekten çok önem arz eden hususlar. Belediyecilik basit oluşacak bir unsur değil. O yüzden projeleriyle Kırıkkaleye yeni bir yüz, yeni hedefler ve yeni projeler üretecek olan Hurşit Abimize bu sefer gerçekten Kırıkkale sahip çıksın. Hayali projeler değil, ayakları yere sağlam basan projelerle geliyor Hurşit Abimiz. Allah yardımcın olsun Sayın Başkanım. Hurşit Abimizin Ankara Bürokrasi ile de arasının iyi olduğunu herkes bilmekte. Bu sefer doğru olan adayın Hurşit GÜNDOĞAN olmasını bir Kırıkkaleli olarak istiyorum. Proje ve hizmet istiyoruz artık. Hurşit Abimizin temeli de zaten Devlet Planlamadan gelen bir altyapıdır. Ben bu sefer Kırıkkaleye hizmet istiyorum. O yüzden oyumuz Hurşit GÜNDOĞAN Abimize. Saygılarımla.
Kubilay ÖRCÜN
8.9.2013 13:17:58
Hurşit Abimize sonsuz başarılar. Umarım bu sefer gerçekten Kırıkkale doğru bir adayla doğru ve anlamlı projeler üretir.
okan arslantepe
8.9.2013 15:15:51
Hurşit Abimize sonsuz başarılar. İşallah Kırıkkale doğru bir adayla doğru ve anlamlı projeler üretir.
okan arslantepe
8.9.2013 15:32:31
Öncelikle belediye başkan adayının verimli olabilmesi için aday olduğu yerleşim yerini iyi bilmesi ve yaşayan halkı çok iyi tanıması gereklidir çünkü yalnızca bu günkü sorunlar değil ilerde oluşabilecek problemleri de hesap etmelidir, bunun içinde Hurşit bey avantajlıdır
Didem Sangu
8.9.2013 18:53:18
Duyarlilik gerektirir Secimler,Aynizamanda gonul isidir Be.Bskligi.Milli duygulari one cikaracak ve kendi memleketini sevecek kadar Bld.Bskligi.Ancak Hursit GUNDOGAN gibi gonullu onemli sahsiyet vede AKP gonullusu bu isin basinda olmali.Yerel secimlerde kamuoyu arastirmasi yapildiginda tek isim tek kimlik HURSİT GUNDOGANNN... Daha oncekilerin yaptiklari bakildiginda tek isim taniyoruzHURSİT GUNDOGAN Gonlu ve Ruhu guzel insan.Saygilarimla A
Hilmi
8.9.2013 19:19:01
Hurşit bey siyasetteki birikimi ile ipi göğüsler...
BÜLENT KUTLU
9.9.2013 10:19:01
Ben Kırıkkaleli değilim ama HURŞİT GÜNDOĞAN`I yakından tanımaktayım,Ben onun kadar memleketine düşkün ve kalbi memleketi için çarpan bir bürokrat görmedim, Hem yılların devlet tecrübesi ve terbiyesi hem güçlü bir öngörü sahibi,için de ALLAH (c.c)korkusu olan Hurşit beyin Kırıkkale`ye belediye başkanı olması Kırıkkale için büyük bir şanstır. Umarım bu şansı hem Kırıkkaleliler hem de Ak parti iyi değerlendirirler.
hacı aslan
9.9.2013 12:19:09
muhterem kırıkaleli hemşerilerim önce size kendimi kısaca tanıtıp yorumumu öyle yapmak istiyorum 1958 kırıkkale doğumluyum 20 yıl TSK görev yaptım 1997 yılında emekli oldum istanbul büyük şehir bslediyesi projelerinin çoğunda imzam var kırıkkaleden geçen 2 adet hızlı tren projesi ve HES projelerinde emeğim var. buradan şuraya gelmek istiyorum biz vatanımıza milletimize hizmet aşkını sn HURŞİT GÜNDOĞANDAN Öğrendik ondan ilham aldık sn başkanımı tanımıkla şeref duyoyorum.mesleğim gereği (harita ve kadastro şehir planlamacısı] Türkiyenin Çoğu vilayeni gezdim memletim kırıkkaleyi gördükçe içim burkuluyor şehircilik anlamında birşey göremiyorum. ön teker nereye giderse arka teker oraya gider diye güzel bir anadolu sözü vardır kırıkkalemizin bu makus talihinin bu seçimlerde sn Hurşit GÜNDOĞAN LA Döneceğine inanıyor sn kırıkkaleli hemşerilerimin ellerindeki cevherin kıymetini bileceklerini güveniyor sn başkanıma şimdiden başarılar diliyor Allah Yardımcısı olsun diyoyorum
Mehmet Can
9.9.2013 12:21:36
Değerlendirme çok geniş alınmış. Tanıdığım isimler var. Allah yardımcıları olsun. Belediye hizmetleri kul hakkı olan hizmet türleridir. İnsanların vebaline girecek kişileri seçen halk çok iyi sorumluluğu düşünmeli. Hizmet ehli kişi bellidir. Reklamı çok yapılanda bellidir. Belediyeler o ilin mimarlarıdır. Bugünkü kırıkkale`ye bakın. Bugüne kadar ne olmuş. Bence her yer gibi reklamlar önde... ::)) İnşallah hayırlı biri olur.
YILDIZ
9.9.2013 12:23:15
Tabii ki aklın yolu birdir, inşallah bu kez Hurşit Gündoğan`ı gösterirler Kırıkkale`miz şaha kalkar.
Emrullah YILMAZ
9.9.2013 12:51:53
Hurşit bey bürokrasi ve siyasi tecrübesinin çok ötesinde insanlığı, beyefendi kişiliği ve kuşatıcı kimliğiyle doğru bir tercih olur düşüncesindeyim. Allah c.c yolunu açık etsin...
Erol TİMUR
9.9.2013 14:21:32
Hurşit bey engin bürokrasi tecrübesi, vatanını ve milletini seven, güvenilir kişiliği ve proje adamı olma özellikleriyle doğru bir tercih olacaktır. Bu özellikleriyle Kırıkkale`ye çok şey katacaktır. Allah c.c yardımcısı olsun.
Soner ÇAVUŞ
9.9.2013 17:17:15
Bende birçok Kırıkkale`lilerin düşündüğü gibi Hurşit GÜNDOĞAN diyorum.
ismail KARA
9.9.2013 23:44:03
Erol Timur arkadaşımın düşüncelerine canı gönülden katılıyorum. Doğru bir aday olduğunu düşündüğüm Hurşit Beyin, Allah yolunu açık etsin.
Hüseyin B. Demir
10.9.2013 19:32:31
Genel merkez ne der bilinmez ama gönül merkezimizde HURŞİT GÜNDOĞAN var.
m.uludoğan
13.9.2013 11:51:27
m. uludoğan()Hurşit Bey Büyük Doğu Kültüründen gelen ve aynı zamanda Planlamacı olan bir arkadaşımızdır. Projeleriyle Kırıkkale`yi büyük bir köy olmaktan kurtarıp şehir haline dönüştüreceğine inancım tamdır. Hurşit Bey anketlerde her zaman önde çıkan biridir. Ancak, Genel Merkezde Kırıkkale`ye doğru dürüst bir proje getiremeyen ve bir nesli yok sayan hemşerileri ile işlerinin çok zor olacağını düşünüyorum. Hurşit Beyin adaylığının tek çaresi Sn. Başbakanımızla yüz yüze görüşmesinden geçer.Allah yar ve yardımcısı olsun.
nadir erol
13.9.2013 15:04:15
Türkiye Cumhuriyeti bürokrasi kademesinin en büyük eksiği kalifiye elaman yetişmemesidir. Yetişenlerin ise layıkı ile değerlendirilememesidir. Devlet Planlama Teşkilatında yılların tecrübesini edinen Hurşit Gündogan`dan Kırıkkale istifade etmeli tereddütsüz belediye başkanlığına aday yapmalıdır.
zeynep merve tandoğan
14.9.2013 23:13:22
Hurşit abi Allah yolunu açık etsin. Biz seni, her zaman her sıkıntımız için aradık ve karşılık bulduk. Allahın izniyle bundan sonra da arayacağız.
b.yelmen
16.9.2013 17:07:13
Ben il dışında biri olarak adam gibi adam lafı var ya gerçekten HURŞİT GÜNDOĞAN abimizi işaret etmekte. Hurşit bey Büyükle büyük küçükle küçük olabilmeyi sevmeyi, saymayı, empati yapmayı kısacası vatandaşın dilinden iyi anlayan bir kişilik. KIRIKKALE için büyük şans. Üstelik Devlet geleneğini iyi bilen bir bürokrat. ALLAH YARDIMCISI olsun.
Cenk Özden
17.9.2013 00:57:33
Yılmazer ile ak parti rekor oy alabilir
HANEFİ KARADAĞ
18.9.2013 16:11:44
YAPILACAK OLAN BU SEÇİMİN ÖNCELİKLE VATANA MİLLETE HAYIR, BEREKET,HİZMET GETİRMESİNİ DİLİYORUM.ŞAHSİ OLARAK KIRIKKALEYE LAYIKIYLA HİZMET EDECEK İSMİN HURŞİT GÜNDOĞAN OLMASI GEREKTİĞİ İNANCINDAYIM.ÇÜNKÜ BELLİ BİR DEVLET GELENEĞİ VAR,HALKA HİZMETİN HAKKA HİZMET OLDUĞU BİLİNCİNE SAHİP,YÜREĞİ MERHAMET DOLU MÜSTESNA BİR İNSAN.KIRIKKALE ONDAN ÇOK FAYDA GÖRECEKTİR.İNŞAALLAH GÖNLÜMÜZDEKİ İNSAN HURŞİT GÜNDOĞAN ADAY OLUR.
hanif
18.9.2013 16:28:16
hurşit gündoğan bey kırıkkaleye yakışır bir belediye başkanı olur.çunkü o bir hizmet adamı.memleketine milletine hizmetkarlık etmekten çekinmeyecek bir insan.rabbim belediye başkanlığını da görmeyi bizlere nasip etsin inşaallah
emanetci
20.9.2013 15:01:02
siyasetin objektif araştırmaların ışığında yapılması memleketin hayrına ve yararına olur.halka rağmen siyaset olmaz.bu ilkenin gözönünde bulundurulmasını temenni ederim.
obalı
24.9.2013 15:54:34
Hürşit beyin kurumunda gnl.md.ziyaretimdeki anımı hatırladım gnl.md.`kardeşim bünyemizdeki şirket çalışanı 247 kişi 198i kırıkkaleli ayıp yav..!`demişti.gnl.mrk.sonuçlarını anlayabiliyorum..halkın adamına selam...
alper
23.10.2013 20:14:05
kırıkkalemizin cok saygı değer büyüğü varya,kırıkkalemizi cok seven beşir atalay beyfendi varya o gene kendine ve sayın il başkanına yakın bir adamını bulmuşlardır,hak yiyen kişileri cenabı hak ahirette cezalandırsın. hurşit bey haric oyumuz kesinlikle ak partinin deyildir....
Yazarın Diğer Yazıları
Önal çok konuşulur… (13 Temmuz 2018 - Cuma)
Bu seçim sürprizlere gebe! (19 Haziran 2018 - Salı)
İktidarın muhalefeti (13 Haziran 2018 - Çarşamba)
Bu seçim 3-0 olur mu? (31 Mayıs 2018 - Perşembe)
AK Partide sıralamaya kim girer? (11 Mayıs 2018 - Cuma)
AK Partili olmadan AK Partili olmak! (29 Mart 2018 - Perşembe)
Yollar ve trafik (16 Mart 2018 - Cuma)
Atalay elini çekmeli! (07 Mart 2018 - Çarşamba)
Ben de duydum! (21 Şubat 2018 - Çarşamba)
Ne çabuk geçti (01 Şubat 2018 - Perşembe)
Kızılelma… (26 Ocak 2018 - Cuma)
Yeni yıla eski beklentilerle girdik! (01 Ocak 2018 - Pazartesi)
Varlık içinde yokluk çeken şehir! (24 Aralık 2017 - Pazar)
Önce sevgiyi öğrenmeliyiz… (17 Aralık 2017 - Pazar)
Bu müdür MKE´yi adam edecek! (01 Aralık 2017 - Cuma)
Murat Sekman!.. (22 Kasım 2017 - Çarşamba)
Kırıkkale adam olmaz! (08 Kasım 2017 - Çarşamba)
Yurdum insanı Duygusunu böyle ortaya koyar! (23 Ağustos 2017 - Çarşamba)
Sahi, üniversite öğrencileri nerede? (26 Nisan 2017 - Çarşamba)
Rüşvetsiz oy olur mu? (21 Nisan 2017 - Cuma)
Evet´mi, Hayır mı? (14 Nisan 2017 - Cuma)
Şehit anne-babası olmak… (13 Nisan 2017 - Perşembe)
CHP olmazsa olmaz! (12 Nisan 2017 - Çarşamba)
Kırıkkaleli olabilmek… (10 Nisan 2017 - Pazartesi)
15 Temmuz ve Türk Polisi (09 Nisan 2017 - Pazar)
Başbakan geliyor! (03 Nisan 2017 - Pazartesi)
Deveye sormuşlar! (12 Şubat 2017 - Pazar)
Su gibi geçmiş! (02 Şubat 2017 - Perşembe)
Polis toplumun vicdanı mıdır? (29 Aralık 2016 - Perşembe)
Şerefsizsiniz, hainsiniz, kahpesiniz! (19 Aralık 2016 - Pazartesi)
Aramızdaki FETÖ´cüler..! (26 Eylül 2016 - Pazartesi)
Kırıkkale adam olmaz! (31 Temmuz 2016 - Pazar)
Gelenin gideni aratması! (28 Haziran 2016 - Salı)
Kırıkkalelik ruhu… (01 Mayıs 2016 - Pazar)
Yazmasam olmazdı, yazayım dedim (29 Nisan 2016 - Cuma)
Anlamsız bir yazı! (11 Nisan 2016 - Pazartesi)
Koşarak gidip, yürüyerek gelmeyin! (23 Mart 2016 - Çarşamba)
Kırıkkale değişiyor! (20 Mart 2016 - Pazar)
Ne çabuk geçti.. (02 Şubat 2016 - Salı)
Siyasetin (2) yüzlüleri (19 Kasım 2015 - Perşembe)
15 gün geçti, kaldı 1445 gün (13 Kasım 2015 - Cuma)
Mazbata tamam sıra Kırıkkale´de! (08 Kasım 2015 - Pazar)
81710-46610-26733 (30 Ekim 2015 - Cuma)
Kırşehirliler “Bıldırcın” gibi (12 Ekim 2015 - Pazartesi)